Vervoer nodig naar luchthavens, stations, havens, beurzen, ...?
Wenst u enkele een terugreis te boeken, of heeft u andere praktische vragen,
stuur vrijblijvend een mailtje
Bent u van plan om binnenkort een reis te maken vanuit een luchthaven, dan kunt u gebruik maken van de diensten van Frederiek. Boek je rit via onze website of stuur een mailtje naar of bel naar 0497 54 12 18 .
Op welk uur wordt u thuis opgehaald?
Afhankelijk van het vertrekuur van de vlucht bepalen wij het uur van ophaling bij u thuis of op de afgesproken plaats.
Als reiziger moet u 2 uur vóór vertrek van de vlucht aanwezig zijn op de luchthaven. U wordt thuis opgehaald 3 uur vóór vertrek van de vlucht.
Indien we tijdens de spitsuren moeten rijden, dan vervroegen wij het uur van ophaling zodat we u op een veilige en stressvrije manier naar de luchthaven kunnen brengen.
De dag vóór vertrek wordt u door ons gecontacteerd om het ophaaluur nog eens te bevestigen.
Hoe gebeurt de betaling?
Wij vragen om cash te betalen bij de heen- of terugrit. Indien u een factuur wenst, meldt u dit bij de reservatie. Dan kan de betaling gebeuren per overschrijving na ontvangst van de factuur. Er is ook de mogelijkheid om mobiel te betalen via uw smartphone met QR-code.
Afhaling op de luchthaven
Aan de hand van het vluchtnummer dat u doorgeeft bij de reservatie, gaan wij de dag van aankomst op de luchthaven controleren of de vlucht vervroegd of vertraagd is.
Daarom is het heel belangrijk dat wij beschikken over de correcte gegevens want op basis van foutieve gegevens kunnen wij geen correcte service leveren.
Bij aankomst in de aankomsthall kan u de chauffeur terugvinden thv de RELAY en QUICK met een bordje van Airport Shuttle Frederiek of de naam van het betreffende bedrijf.
Indien u de chauffeur niet vindt, kan u ons steeds bellen op het nummer 0497/54 12 18.
Gelieve uw gsm aan te zetten zodra u geland bent, zodat we u kunnen opbellen indien er onverwachte vertraging optreedt.
Vertraging
Alhoewel we steeds op tijd vertrekken naar de luchthaven, kunnen er zich onverwachte vertragingen voordoen. Lekke band, ongeval op de weg, file,stakingen…
Wij doen onze uiterste best om steeds op tijd te komen. Toch vragen wij enig begrip indien er zich een vertraging voordoet.
LET OP: bij gevallen van overmacht krijgen klanten die thuis moeten worden opgehaald steeds voorrang. Wij willen immers niet dat iemand zijn vlucht mist.
Begeleiding tot aan de incheckbalie
Indien gewenst wordt u met veel genoegen begeleid tot in de vertrekhal.
Kinderstoel
Wij beschikken zelf over kinderstoelen of kunnen ook uw eigen kinderstoel(en) meenemen. We bewaren de kinderstoel bij ons thuis voor de terugrit.
Boek een rit